Efekty treningów EMS

Popularność treningów EMS w naszym kraju rośnie z miesiąca na miesiąc i coraz więcej ludzi rozważa wypróbowanie takiej formy ćwiczeń. Wielu z nich zastanawia się jednak, czy rzeczywiście elektrostymulacja EMS daje takie efekty, na jakich im zależy i w stosunkowo krótkim czasie mogą liczyć na wzrost wydajności organizmu, utratę masy ciała i poprawę sylwetki. Badania naukowe, a także doświadczenia nasze i naszych klientów zdecydowanie pokazują, że taki system sprawdza się w niemal 100% przypadków.

Nie czekaj! Umów się już teraz!

Rezerwacje online

Treningi EMS – rezultaty

Każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z treningami EMS ma zwykle własny cel do zrealizowania. Dla jednych jest to zwiększenie sprawności fizycznej, ogólna poprawa kondycji lub przygotowanie ciała do uprawiania sportów sezonowych. Dla innych – wymierne rezultaty w postaci zrzucenia konkretnej liczby kilogramów, zmniejszenie obwodu brzucha, bioder bądź ud lub też rozbudowanie mięśni klatki piersiowej. Jak zatem możliwe jest osiągnięcie tak różnych rezultatów przy wykorzystaniu tylko jednego sprzętu? Rozwiązanie zagadki jest proste i zawiera się w słowie „instruktor”. To właśnie doświadczony trener tworzy indywidualny plan ćwiczeń dla każdego uczestnika, dostosowując ich rodzaj i intensywność do potrzeb oraz możliwości danej osoby. Elektrostymulacja mięśni podczas treningu ma na celu pobudzenie ich do większego działania oraz zintensyfikowanie wysiłku, a dzięki temu umożliwia osiągnięcie doskonałych efektów w bardzo krótkim czasie.

Po jakim czasie widać efekty EMS?

Standardowy cykl treningowy z wykorzystaniem elektrostymulacji obejmuje jedną lub dwie 20-minutowe sesje w tygodniu. Każde takie spotkanie w studiu i ćwiczenie w specjalnej kamizelce z elektrodami odpowiada jednak około 3h intensywnego wysiłku na siłowni, dwóm zajęciom fitness lub 1,5-godzinnemu treningowi personalnemu. Z uwagi na intensywność ćwiczeń i dodatkowe wsparcie pracy mięśni przy pomocy impulsów elektrycznych, EMS daje efekty już po pierwszym treningu! Choć na początku nie są one imponujące to jednak zauważalne, a z każdym kolejnym spotkaniem jest tylko lepiej.

Nasze doświadczenie pokazuje, że zwykle 4-6 tygodni systematycznych ćwiczeń pozwala na bardziej spektakularną zmianę sylwetki: rozbudowę mięśni w obrębie barków lub ud, spalenie znacznej części tkanki tłuszczowej (każdy trening pozwala spalić nawet 1200 kcal!), redukcję cellulitu czy też wzmocnienie kręgosłupa i mięśni głębokich pleców.

Treningi EMS - efekty przed i po

Minus 10 kg, zmniejszenie obwodu talii o 15 cm czy tkanki tłuszczowej o 10% – trening EMS może dać takie rezultaty już w 3-4 miesiące. Trzeba jednak pamiętać, że ostateczny efekt zależy od zaangażowania samego uczestnika oraz od regularności ćwiczeń. Zdrowa dieta i dodatkowa aktywności fizyczna oczywiście też są wskazane, bo każda zmiana złych nawyków na dobre odbija się korzystnie na pracy całego organizmu.

Treningi EMS w naszym wrocławskim studiu pokazują natomiast, że nawet osoby, które wcześniej nie ćwiczyły mogą w krótkim czasie osiągnąć spektakularne rezultaty. Z każdym kolejnym spotkaniem w naszym studiu premium Fit Body Box redukowały zawartość tkanki tłuszczowej, zmniejszały obwody talii, ud i ramion, a także gubiły nadprogramowe kilogramy. Jeżeli natomiast celem uczestnika treningu EMS było rozbudowanie masy mięśniowej to już po 3-4 sesjach zauważyć można było wyraźną zmianę na plus. Dowodem są zdjęcia naszych klientów, obrazujące efekty EMS przed i po kilkutygodniowym cyklu treningowym.

EMS - dodatkowe korzyści z treningów

Treningi EMS to rozwiązanie, szczególnie polecane osobom, które nie mogą pozwolić sobie na długie godziny na siłowni czy w klubie fitness, a chcą poprawić wygląd swojej sylwetki i zadbać o kondycję fizyczną. Nasze treningi sprawdzą się jednak również w sytuacji, gdy chcecie odzyskać formę po dłuższej przerwie, doskwierają wam bóle pleców od wielogodzinnej pracy przy biurku lub też macie za sobą kontuzję i szukacie wsparcia w rehabilitacji. To jednak nie wszystko! Każdy trening EMS – bez względu na zaplanowany cel – niesie ze sobą pakiet dodatkowych korzyści. Przede wszystkim doskonale wpływa na ogólne funkcjonowanie całego organizmu i dostarcza mu potężną dawkę endorfin, poprawiając wasze samopoczucie. Pomaga także zredukować poziom stresu, a widoczne z treningu na trening efekty dają ogromną motywację do działania i zwiększają pewność siebie. Inaczej mówiąc: EMS nie tylko poprawia sylwetkę, ale także zmienia styl życia.

Jakie korzyści niesie trening?
EMS - treningi

01


Budowania masy mięśniowej

Podczas treningu nasze ciało otrzymuje o 150 więcej napięć mięśniowych więcej niż w przypadku treningu konwencjonalnego. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze bardziej efektywnie budować masę mięśniową oraz osiągać nasze cele sylwetkowe


Utrata tkanki tłuszczowej

Trening EMS jest formą treningu interwałowego. Ma to na celu bardzo mocne napędzenie przemiany materii. Tego typu trening poprawia naszą kondycję oraz wzmaga proces utraty tkanki tłuszczowej.

02

03


Poprawa wydolności

Dzięki dobraniu odpowiedniego planu treningowego wraz z kontrolą intensywności przez trenera podczas sesji, możemy zadbać o naszą wydolność oraz ogólną kondycję naszego ciała. Przekłada się to na odczuwalną różnicę przy uprawianiu różnego rodzaju aktywności sportowych takich jak: jazda na nartach, bieganie.


Rehabilitacja

Trening EMS wywodzi się z rehabilitacji. Impuls, który stymuluje mięśnie głębokie, pozytywnie wpływa na nasze zdrowie. W wielu przypadkach poprzez wzmocnienie mięśni, pomaga zredukować bóle doskwierające nam w czynnościach życia codziennego, np. praca za biurkiem, jazda samochodem. Podczas treningu jedynym obciążeniem jest impuls, a co za tym idzie, praktycznie nie

04

Nie czekaj! Umów się już teraz!

Rezerwacje online

01

Elektrostymulacja

Jest to najbezpieczniejsza forma treningu, efekty zastosowania elektrostymulacji w treningu są potwierdzone naukowo, dzięki czemu mamy pewność osiągnięcia naszych celów

02

Krótki czas treningu

Ze względu na bardzo wysoką intensywność oraz efektywność treningu jesteśmy w stanie osiągać efekty trenując tylko raz w tygodniu przez 20 min

03

Łagodzenie bólu pleców

Poprzez wzmacnianie całego ciała, w tym mięśni głębokich, jesteśmy w stanie zredukować, a dzięki regularnej pracy nawet wyeliminować dolegliwość bólowe występujące w kręgosłupie

04

Utrata tkanki tłuszczowej

Dzięki intensywności treningu jesteśmy w stanie utracić tkankę tłuszczową do 3 razy szybciej w porównaniu do treningu konwencjonalnego oraz spalić do 1200 kcal w cyklu około treningowym

05

Budowanie masy mięśniowej

Dzięki treningowi EMS jesteśmy w stanie zbudować tkankę mięśniową w porównywalnie krótszym czasie niż przy treningach na siłowni

Umów się na bezpłatny trening EMS

    Nie czekaj! Umów się już teraz!

    Rezerwacje online